امسال از پذیرش مهمانان سایر استان ها معذوریم

رییس دبیرخانه تخصصی کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه همواره پذیرای مهمانان نوروزی بوده است، اما امسال با توجه به اینکه بزرگترین بیماری و بحران قرن رخ داده است از پذیرش مهمانان سایر استان‌ها معذور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس دبیرخانه تخصصی کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه پیرو آگاهی بخشی‌های اخیر از طریق رسانه‌ها، مردم موازین بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را بیشتر رعایت می‌کنند، اما هنوز عده معدودی تردد، تماس و تجمع دارند که باید آن را به حداقل برسانند.

 حسین بیگلری گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی اطلاعیه پرهیز از هرگونه تجمع در اصناف خارج از نیاز‌های ضروری مردم را صادر کرده است و از این رو انتظار همکاری و همراهی بهتر و بیشتر مردم و اصناف را برای کاهش تردد‌ها و تجع‌ها را داریم.

او گفت: حضور مسافران زنگ خطری در افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس است که خوشبختانه با دستور دادستانی از امروز تمهیدات خاصی در این خصوص اعمال می‌شود.

او اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره پذیرای مهمانان نوروزی بوده است، اما امسال با توجه به اینکه بزرگترین بیماری و بحران قرن رخ داده است از پذیرش مهمانان سایر استان‌ها معذور است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار