پرداخت ۶۵۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی قزوین

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۵۲ میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم وتسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی این استان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۵۲ میلیارد ریال در قالب ۲۷۱ طرح کشاورزی بصورت پرداخت مستقیم وتسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

تبسمی افزود: از این مبلغ ۳۵۷ میلیارد ریال بصورت تسهیلات رونق تولید در قالب۱۱۰ طرح و۲۹۵میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم در قالب ۱۶۱ طرح کشاورزی پرداخت شده است.

او، هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحد‌های تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیلات در زمینه اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده افزود: شهرستان قزوین با معرفی۱۹ واحد تولیدی و دریافت ۱۰۰میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

تبسمی با اشاره به اینکه بانک ملی با پرداخت ۷۶میلیارد ریال معادل رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی را دارا است افزود: کلیه واحد‌های تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام وطیور، شیلات و گلخانه- صنایع تبدیلی وتکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار