فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت: خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در فراغت ناخوانده این روز‌ها به‌صورت مجازی در ضیافت کتابخوانی شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره رضوی تا ۹ خرداد جاری است، گفت: خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در فراغت ناخوانده این روز‌ها به‌صورت مجازی در ضیافت کتابخوانی شرکت کنند.

معصومه حسنی خونسار  گفت:دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع)، به‌ویژه امام رضا (ع) و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره، همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

حسنی خونسار ادامه داد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی باوجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و در این فراخوان، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

این مسوول ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir   و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

او اضافه کرد، در بخش مکتوب به محض بازگشایی کتابخانه‌های عمومی آماده پذیرایی به صورت حضوری برای معرفی و فراهم کردن شرایط حضور در این جشنواره خواهند بود.

او افزود: از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

حسنی خونسار در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص منابع و روش شرکت در مسابقه دهمین جشنواره رضوی می‌توانند به سایت www.kermanshah.iranpl.ir و برای دانلود منابع مسابقه به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir  و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار