بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و پنجم اسفند ۹۸؛

کشف بیش از ۱۲ هزار مواد محترقه / دو کشته در حوادث رانندگی قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت از یک خواروبار فروشی در یکی از روستا‌های اطراف شهر قزوین ۵ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد  محترقه کشف کردند.

سرهنگ اشرفی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

معاون اجتماعی استان به شهروندان توصیه کرد: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان بخصوص در شب چهارشنبه آخرسال از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

عامل عرضه بیش از ۴ هزار مواد محترقه در دام قانون

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر، با فرد دست فروشی که مقادیر زیادی مواد محترقه رابرای فروش عرضه کرده بود مواجه شدند و از او ۴ هزار و ۶۵۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از یک واحد صنفی ۲ هزار و ۷۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: این واحد صنفی پلمب و مالک آن به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از شهروندان خواست: از طریق تلفن ۱۱۰ فعالیت افراد سود جو و فرصت طلب را که برای کسب منافع خود با توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک برای سلامتی و جان افراد جامعه اهمیتی و ارزشی قائل نیستند در اولین فرصت به پلیس خدمتگزار خود اطلاع دهند.

یک کشته در برخورد وانت نیسان با پراید

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: دیروز در شهرصنعتی البرز نرسیده به نیرو محرکه یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد که بر اثر این حادثه راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات در حال بررسی است از رانندگان خواست تا همواره قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

برخورد وانت نیسان با کشنده ولوو یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسنی سرپرست پلیس راه استان گفت: ظهر دیروز یک فقره تصادف درمحل آزاد راه زنجان -قزوین جنب عوارضی یک دستگاه وانت نیسان با یک کامیون کشنده ولوو برخورد کرد که در این حادثه راننده نیسان به شدت مصدوم و بعد از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده جان باخت.

او علت این حادثه را، بی توجهی به جلوناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده نیسان بیان کرد.

سرهنگ حسنی از رانندگان خواست، از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در مکانی مناسب استراحت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.