سرهنگ حسنوند از دستگیری و کشف ۴۰ کیلو تریاک از خودروی یک متهم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم قصد دارد پس از انتقال مواد مخدر به شهر تهران محموله را به استان زنجان انتقال دهد، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به "استان زنجان" اعزام شدند.

سرهنگ حسنوند ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان خودرو متهم در عوارضی قزوین - زنجان مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت‌های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آن‌ها را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو ۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار