پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۲۰ واحد صنفی متخلف را در ۲ شهر آمل و عباس آباد پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه واحد‌های خدماتی و عرضه دارو‌های گیاهی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ آزادی از پلمب ۵ سفره خانه و ۳ عطاری به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب واحد‌های اقامتی متخلف در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس طرح نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در شهرستان عباس آباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت در یک هفته گذشته از ۷۵ واحد اقامتی و پذیرایی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عبدی از پلمب ۱۲ واحداقامتی و پذیرایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح همچنین به ۲۵ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار