مدیرعامل صندوق اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

ایجاد ۱۰ هزار شغل برای ایثارگران در سال ۹۹

ریاحی از ایجاد ۱۰ هزار شغل برای ایثارگران در سال ۹۹ خبر داد.

عید///ایجاد ۱۰ هزار شغل برای ایثارگران در سال ۹۹رضا ریاحی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این صندوق برای سال ۹۹ ایثارگران اظهار کرد: برنامه ما در سال ۹۹ این است که بتوانیم ۱۰ هزار شغل را برای ایثارگران ایجاد کنیم.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، اعتبار ما را خوب ببینند، ما می‌توانیم ایثارگران را خیلی سریع‌تر شاغل کنیم، اما متأسفانه با توجه به اینکه منابع مناسبی را دولت و مجلس در اختیار صندوق قرار نداده، ما مجبور هستیم سهمیه‌ای عمل کنیم یعنی سالیانه ۱۰ هزار نفر را شاغل کنیم.

او بیان کرد: جا دارد که از مجلس و دولت بخواهیم که برای سال ۹۹ یک اعتبار ویژه‌ و منابع خوبی را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرند تا در اختیار ایثارگران قرار دهیم.

ریاحی با اشاره به اینکه ایثارگران طرح‌هایشان تنوع زیادی دارد، گفت: طرح‌های ایثارگران بسیار خوب است و برخی از آن‌ها اعتبارات میلیاردی لازم دارند که باید صندوق توسعه ملی اعتبار مانسبی را برای ایثارگران در نظر گیرد.

ریاحی با بیان اینکه تسهیلات ما از وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه شروع می‌شود، گفت: اعطای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی را از بانک‌های دولتی و وام ۳۰۰ میلیون تومانی بین ۱۰ تا ۱۴ درصد سود را از بانک توسعه تعاون در برنامه خود داریم.

او ادامه داد: وام روستایی ۶ درصد را داریم که ایثارگران متقاضی می‌توانند در سایت کارا ثبت نام کنند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وام صندوق توسعه ملی را داریم که از حوزه صنایع، کشاورزی و گردشگری می‌توانیم آن را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام آیا اونهایی که کارت ایثار دارند هم بهشون شغل یا وام تعلق میگیره ؟
اصلاً اونهایی که از ارتش کارت ایثار دارند واقعاً مزایای ایثارگری بهشون تعلق میگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحکیم شه بخش
۱۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا برای من بریزین
آخرین اخبار