معاون استاندار سمنان:

طرح تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان سمنان اجرا شود

حبیب‌الله خجسته پور بابیان اینکه جلوگیری از شیوع کرونا مهم‌ترین رویکرد دولت است، گفت: طرح تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان با بیان اینکه کنترل بیشتر مبادی ورودی و خروجی استان به‌ویژه در مناطق شمالی در دستور کار قرار گیرد، گفت: جلوگیری از شیوع گسترده و همه‌گیر ویروس کرونا در اولویت نخست قرار دارد.

او با اشاره به اینکه برخی از ابتلا‌های ثبت‌شده کرونا، از بیمارستان‌ها گزارش‌شده است، افزود: باید تلاش کرد تا بافرهنگ سازی مناسب از ایجاد تجمعات مختلف در اماکن گوناگون جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه برای پیشگیری و ریشه‌کنی کرونا نیاز به همراهی و همدلی بیش‌ازپیش مردم است، اعلام کرد: تلاش صداوسیما در آگاه‌سازی مردم بسیار خوب و مطلوب است.

خجسته پور بابیان اینکه برگزاری نماز جماعت در سراسر استان تعطیل‌شده است، تصریح کرد: برنامه‌های هیئت‌های مذهبی نیز در سطح استان تعطیل شد، اما باید تلاش کنیم تا مانند برخی استان‌های کشور با استفاده از فنّاوری‌های نوین امکان برقراری جلسات مجازی را فراهم آوریم.

او با تأکید بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر فعالیت داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی و نانوایی‌های استان تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان روزانه پیامک‌های اطلاع‌رسانی و هشداردهنده به مردم استان ارسال می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در شرایط فعلی اطلاع‌رسانی درست و مناسب به مردم را وظیفه تمام رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: با همدلی و همراهی عموم مردم می‌توانیم از این بحران خارج شویم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.