ایرج مصطفوی گفت: افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده و در اواخر هفته افزایش دما برای استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج مصطفوی مدیر کل هواشناسی استان سمنان گفت: با ورود امواج کم‌دامنه ناپایدار به استان سمنان، افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده و در اواخر هفته افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: سامانه جوی کم دامنه ناپایدار تا روز سه شنبه در استان فعال است و سبب وزش باد و بارش‌های پراکنده در برخی نقاط خواهد شد.

مصطفوی ادامه داد: روز چهارشنبه دمای مناطق مختلف استان سمنان افزایش می‌یابد و آسمان استان در اکثر نقاط نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان سمنان اضافه کرد: دمای هوای امروز شهر سمنان بیشینه ۲۱ درجه خواهد بود و در روز چهارشنبه بیشینه ۲۴ درجه پیش بینی می‌شود.

او گفت: دمای هوای مناطق استان در چهارشنبه افزایش خواهد داشت و در رضوان به بیشینه ۱۵، شهمیرزاد ۱۷، مهدی شهر ۱۹، شاهرود و میامی ۲۱، بیارجمند و دامغان ۲۲، ایوانکی ۲۵ و در گرمسار به ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مصطفوی گفت: کمترین دمای هوای در بین شهر‌های استان سمنان روز دوشنبه در رضوان با کمینه ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.