آغاز فروش اینترنتی کالاهای اساسی در کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اعلام کرد که فروشگاه‌های بزرگ استان از امروز (یکشنبه) فروش اینترنتی کالاهای اساسی موردنیاز مردم را آغاز کردند.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه  گفت:  یکی از راه های اصلی برای مقابله با بحران کرونا در خانه ماندن مردم و خلوت شدن فروشگاه ها و خیابان‌ها است از این رو به منظور تامین کالاهای اساسی مردم فروشگاه های استان روند فروش اینترنتی خود را آغاز کردند.

او افزود: در این راستا علاوه بر فروشگاه های زنجیره‌ای عرضه کننده کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بسیاری دیگر از واحدهای صنفی همچون شیرینی فروشی ها، گل فروشی ها و فروشگاه های عرضه کننده پوشاک کرمانشاه روند فروش اینترنتی خود و عرضه محصولات درب منزل را آغاز کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه اصناف کرمانشاه همکاری های لازم را به منظور مقابله با بیماری کرونا دارند و از ابتکار عمل در این زمینه استفاده می‌کنند.

حاتمی ادامه داد: اکنون شاهد روند رو به رشد فروشگاه های اینترنتی در کرمانشاه به منظور در خانه نگه داشتن مردم و مقابله با کرونا هستیم.

او با بیان اینکه برای عبور از بحران کرونا هرکسی باید سهم خود در این زمینه را ایفا کند، گفت: بدون شک برای عبور از این شرایط تمام اشخاص جامعه باید با وظیفه خود در زمینه مقابله با کرونا آشنا باشند و به آن عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سهم مردم در مقابله با کرونا رعایت بهداشت و در خانه ماندن است، اظهار داشت: اصناف و بازاریان نیز در این ایام می‌توانند با تعطیل کردن واحدهای که با نیاز ضروری مردم در ارتباط نیستند و عرضه کالاها به صورت اینترنتی سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا کنند.

حاتمی تاکید کرد: بدون شک هر چقدر که از اجتماعات و حضور مردم در خیابان ها کم کنیم مقابله با کرونا آسان‌تر خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار