اخبار حوادث امروز بیست و ششم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق با ۱۲ فقره سرقت تاکشف یکدستگاه خودرو و دستگیری سارق در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و ششم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و ششم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، مأموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، سیم برق وسایرعناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.

کشف یکدستگاه خودرو پراید و دستگیری سارق

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهرستان آبادان و شهرهای همجوار، کارکنان این مجموعه با اجرای طرح های ایست و بازرسی، گشت نامحسوس شبانه و استفاده از دوربین های مدار بسته موفق شدند فرد سارق را  شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

او افزود: سارق دستگیر شده در یکی از سرقتهای ارتکابی  خود در منطقه احمدآباد  که اقدام به سرقت یکدستگاه خودرو پراید سفید رنگ نموده ؛ ظرف کمتر از ۱۰، ساعت در تور اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۵احمد آباد گرفتار شد و خودروی مسروقه نیز از مخفیگاه وی کشف گردید.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: پرونده قضایی علیه سارق تشکیل و بهمراه مالباخته به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.