اهدای بسته‌های معیشتی بین خانواده مددجویان در مازندران

طرح آستان مهربانی با هدف توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده مددجویان توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به خانواده‌های مددجو و کم‌برخوردار ضرورت دارد، گفت: بر این اساس طرح آستان مهربانی به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

او افزود: در این طرح با رعایت شئون افراد و حفظ کرامت آن‌ها بسته‌هایی شامل ارزاق و خشکبار از محل اجرای نیات موقوفات و نذورات مردمی تهیه خواهد شد و درب منزل افراد نیازمند تحویل آن‌ها خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برخلاف سال‌های گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا برنامه‌ای برای لحظه تحویل سال‌نو در جوار بقاع متبرکه استان ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در اجرای این برنامه از ظرفیت خیرین هم استفاده خواهد شد و با کمک‌های این انسان‌های نوع‌دوست، تلاش می‌شود تا بخشی از نیاز‌های معیشتی اقشار نیازمند در آستانه سال‌نو مرتفع شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار