فعالیت ۱۶ ساعته مرکز سلامت مسکن مهر در زمینه تشخیص کرونا

فرماندار سمنان گفت: مرکز سلامت واقع در مسکن مهر سنتی‌ساز سمنان، به صورت ۱۶ ساعته آماده ارایه خدمات درمانی و مشاوره‌ای به افراد در زمینه ویروس کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان گفت: شهروندان ساکن شهرک مهر سمنان که خواستار بررسی سلامت خود از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا هستند می‌توانند با مراجعه به این مرکز، سلامت خود را بررسی کنند؛ در این مرکز در صورت نیاز ۲ تا سه قلم دارو به صورت رایگان در اختیار بیمار قرار می‌گیرد.

او افزود: مرکز سلامت واقع در میدان نور در کنار مسجد پیامبراعظم (ص) مسکن مهر سمنان به صورت ۱۶ ساعته از هشت صبح تا ۱۲ شب آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: افرادی که دارای علایم بیماری‌های حاد تنفسی از جمله سرفه، تب بالا و تنگی نفس هستند و یا در کانون‌های بیماری استان‌های درگیر با بیماری کرونا حضور داشته‌اند می‌توانند با مراجعه به این مراکز و معاینه توسط پزشک کشیک، از آخرین وضعیت جسمانی خود مطلع شوند.

تا ظهر دیروز هزار و ۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۱ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۵۰ نفر افزایش یافت.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.