جلسه برپایی نقاهتگاه کرونایی ایران‌مال با حضور مسئولان ارتش برگزار شد

فرماندهان ارتش و مسئولان وزارت بهداشت در بازدید از مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، امکانات این مجموعه را برای برپایی نقاهتگاه سه هزار تخت‌خوابی ارزیابی کردند.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعلام آمادگی ایران‌مال برای ایجاد نقاهتگاه سه هزار نفری مخصوص بیماران کرونا، روز گذشته (یکشنبه) اولین نشست هماهنگی با حضور نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش و وزارت بهداشت در ایران‌مال برگزار شد. این نقاهتگاه قرار است در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با مساحت ۴۵ هزار متر مربع برپا شود.

سردار سرتیپ پاسدار عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ ستاد بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت نیروی زمینی و توکلی معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در این نشست حضور داشتند و از مرکز نمایشگاهی بازدید کردند.

جلسه برپایی نقاهتگاه کرونایی ایران‌مال با حضور مسئولان ارتش برگزار شد

سردار عراقی‌زاده در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده توسط نیرو‌های مسلح ارائه کرد و اظهار داشت: در شرایطی که وظیفه ملی ایجاب کند، فرقی میان بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد. در زمان جنگ تحمیلی هم بخش خصوصی در میدان جنگ حضوری فعال داشت. ما از ایران‌مال که در این شرایط حساس اینگونه احساس تکلیف کرده و وارد میدان شده است، تشکر می‌کنیم.

توکلی معاون بهداشت و درمان شهر تهران نیز در ادامه این بازدید، گزارشی از اقدامات وزارت بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا داد و تاکید کرد: همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بسیج شده‌اند تا با این بیماری مقابله کنند.

او افزود: شعار ایران‌مال از روز افتتاح، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بوده است؛ اکنون اعلام آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه نیز در همین قالب شکل گرفته تا کمک موثری به حاکمیت برای مبارزه با ویروس کرونا داشته باشد. این مجموعه می‌تواند یکی از بازو‌های پرتوان وزارت بهداشت در مقابله با کرونا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار