درخانه بمانیم؛

با ماندن در خانه چهارشنبه آخر سال را به کام هم شیرین کنیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ  از مردم خواست  با توجه به شیوع کروناویروس چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند،

با ماندن در خانه چهارشنبه آخر سال را به کام هم شیرین کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،کامران سلطانی رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ گفت : با گسترش ویروس کرونا تمام توان درمانی شهرستان برای بهبودی بیماران بسیج شده و خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند تا چهارشنبه آخر سال آسیب نبینند و کارشان به بیمارستان نیفتتد .

سلطانی از مردم خواست چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند زیرا علاوه بر خسارات مالی و جانی ،  تجمع هم  می‌تواند سبب گسترش بیماری کرونا شود.

او افزود: آتش کرونا سوزاننده‌تر از انفجارهای چهارشنبه سوری است ،  در خانه بمانید تا دچار اسیب نشوید ، چرا که تمرکز ما برای درمان بیمارانی است که دچار کرونا شده اند .

رییس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ با بیان اینکه از یک ماه گذشته، سراسر میهن اسلامی ما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا روبرو شده گفت: این مساله وضعیت نامطلوبی را برای مردم ایجاد کرده و اعضای کادر درمانی را سخت  مشغول به خود کرده و آنان را در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داده است و این صحیج نیست ما بخواهیم با یک ندانم کاری در جهارشنبه آخر سال زحمات این عزیزان را افزایش و تخت بیمارستان را اشغال کنیم .

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.