دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در بهبهان و استان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۳ سارق مسلح که در ماه‌های گذشته یک فقره سرقت طلافروشی در بهبهان و ۲ فقره سرقت طلافروشی در استان کهگیلویه و بویراحمد مرتکب شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در بهمن ماه ۹۷ در شهرستان بهبهان، کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای ۳ نفر سارق مسلح را شناسایی کردند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در حین تکمیل تحقیقات خود، متوجه دیگر اقدامات شرورانه آن متهمان بویژه ۲ فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که در اقدامی مشترک با پلیس آن استان، هر ۳ متهم را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در حالیکه به شهرستان بهبهان عزیمت نموده و در مخفیگاهی مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده فعالیت مجرمانه آن متهمان در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده بود لذا در اجرای دستور مقام قضایی هر ۳ متهم جهت انجام تحقیقات و بازجویی در اختیار پلیس آن استان قرار گرفتند و تاکنون به ارتکاب هر ۳ فقره سرقت طلافروشی مذکور اعتراف کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.