فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل نیرو‌های مسلح بویژه پلیس و سپاه برای حضور در میدان نبرد با کرونا تا شکست کامل این بیماری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مدتی است کشور درگیر بیماری کرونا شده و همین موضوع شرایط ویژه‌ای را در جامعه ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه همه مردم و مسئولان وظیفه دارند با بیماری کرونا بجنگند، گفت : اگر هر کدام از مردم وظیفه شان را به خوبی انجام دهند، قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود.

جاویدان گفت: شاید بهترین راه مقابله با این بیماری به حداقل رساندن تردد در معابر و اماکن عمومی باشد که در این میان مردم نقش بسیار مهمی برعهده دارند و بهتر است با در منزل ماندن به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر مسئولان نیز در تلاش هستند که بتوانند نیاز‌های اساسی این روز‌های مردم مثل ژل‌های ضدعفونی، ماسک، دستکش و ... را فراهم تا امکان ابتلا به کرونا کاهش یابد.

او افزود: در این میان نیرو‌های مسلح نیز از همان روز‌های ابتدایی پای کار آمده و با ضدعفونی کردن معابر و گندزدایی و همچنین توزیع لوازم مورد نیاز مردم تلاش کردند سهمی در مبارزه با این بیماری و کنترل و مهار آن داشته باشند.

جاویدان گفت: پلیس هم روزانه نسبت به ضدعفونی معابر شهری اقدام می‌کند و تاکنون بالغ بر ۱۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به این موضوع اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه و برخورد با محتکران را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس برشمرد و گفت: تاکنون حدود ۳۶ میلیارد ریال انواع مواد شوینده و ژل‌های ضدعفونی، پد‌های الکلی، دستکش، ماسک و مواد بهداشتی احتکار شده کشف شده است.

او از دستگیری حدود ۳۰ محتکر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مجازات سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود چرا که پلیس و دستگاه قضائی عزمشان را برای برخورد قاطعانه و بدون گذشت با این افراد که بدترین مجرمان هستند، جزم کرده‌اند.

جاویدان با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه پایان سال، گفت: با هنجارشکنان این مراسم که بخواهند به بهانه شادی و خصوصا در این ایام که شاهد شیوع بیماری کرونا هستیم اقدام به تجمع کرده و امنیت و آسایش دیگر شهروندان را با مخاطره روبرو کنند قاطعانه برخورد می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.