بخشیدن اجاره بها، این بار در باشگاه های ورزشی

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هفت نفر از مالکان باشگاه های ورزشی اصفهان با تشکیل کمپین " #مالکان_منصف" از دریافت اجاره بها در ایام شیوع ویروس کرونا از مستاجران خود صرف نظر کردند.

 شاهعلی معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: با گسترش شیوع ویروس کرونا و شرایط تعطیل شدن اماکن ورزشی عمومی و خصوصی تعدادی از مالکان باشگاه های ورزشی با تشکیل کمپین #مالکان_منصف از گرفتن اجاره بهای خود صرف نظر کردند و راه و رسم پهلوانی را گسترش دادند .

او ادامه داد: طبق اعلام سازمان توسعه فعالیتهای بدنی تا تاریخ ۲۶ اسفند ۹۸ تعداد ۳۰واحد ورزشی در سراسر کشور به این کمپین پیوسته اند که ۷ واحد ورزشی ان مالکان در استان اصفهان هستند .

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نام این هفت باشگاه و مالکان آنها در اصفهان بدین شرح اعلام کرد:
۱ .باشگاه مثبت سه _مالک خوش انصاف، حاج حسین برهانی
۲.باشگاه عصر بدن _مالک خوش انصاف، اقای دهقانی
۳.باشگاه بادی استرانگ _مالک خوش انصاف، اقای کیانی
۴.باشگاه همای سعادت کاشان_مالک خوش انصاف، خانم اکسیری
۵.باشگاه اریو خوانسار_مالک خوش انصاف، اقای میرباقری
۶.باشگاه اسیا خوانسار_مالک خوش انصاف، موسسه مهد قران خوانسار
۷.باشگاه اکسون اصفهان_مالک خوش انصاف، اقای صفری

 شاهعلی افزود: شرایط حساس کنونی کشور ما نیازمند گسترش این نوع فرهنگ در میان مردم ما است .ضمن اینکه این یک کار خیر و خداپسندانه است که باعث شاد شدن باشگاهداران عزیز ما که زحمت گسترش سلامتی و تن درستی عموم مردم عزیز ما را درکشور میکشند میشود و امیدواریم وزارت ورزش وجوانان برای تشکر از این مالکان و حمایت از گسترش این فرهنگ تسهیلاتی در نظر بگیرد .
او ادامه داد: ما منتظر ابلاغ وزارت ورزش و جوانان هستیم که در مورد تعطیلی باشگاهها چه تمهیداتی در نظر میگیرد و بمحض دریافت بخشنامه متعاقبا اعلام میگردد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
پارسا
۲۱:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و احترام
لطفا در مورد حقوق مربیانی هم که این ماه را تا قبل از تعطیلی باشگاها کار کردند و توی سالن زحمت کشیدن اما مدیران سالن ها حاظر به دادن حقوق معوقه انها نیستند چون سالنشون درامدش کم بوده یه تصمیمی اتخاذ کنید