غیر حضوری شدن تمامی خدمات شرکت گاز لرستان

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود.

کرم گودرزی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: طبق مصوبه کمیته سلامت شرکت گاز لرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام خدمات این شرکت تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و نیازی به حضور مستقیم مشترکان در ادارات نیست.

او اظهار داشت: تماس تلفنی با مشترکان هر ناحیه، مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت و ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۶۱۹۴ روش‌های خدمات غیرحضوری هستند.

 سرپرست شرکت گاز لرستان تاکید کرد: شماره تلفن ۱۹۴ نیز در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

گودرزی با تاکید بر عدم مراجعه مردم به ادارات گاز ادامه داد: تمامی خدمات پرداخت قبوض، تغییر نام، تغییر مکان و قطع و وصل مجدد بصورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

او گفت: فرایند کنتورخوانی، صدور و توزیع قبوض گاز شرکت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت غیرحضوری و با مشارکت مشترکان انجام خواهد شد که با تماس تلفنی با مشترک و اعلام رقم کنتور توسط آنان صورتحساب این دوره صادر و از طریق پیامک برای آنان ارسال می‌شود.

 سرپرست شرکت گاز لرستان افزود: مشترکان می‌توانند در صورت هر گونه پیشنهاد، پرسش و انتقاد بصورت شبانه روزی از طریق تماس با سامانه تکریم به شماره ۳۳۲۱۰۰۱۰ و ۳۳۲۱۰۰۲۰ و یا پیامک به ۳۰۰۰۴۸۴۸۸۴ نظرات خود را ثبت کرده و با دریافت کد رهگیری از نتیجه آن مطلع شوند.

گودرزی تصریح کرد: مشترکان می‌توانند موارد را در صورت تمایل با مدیریت شرکت گاز لرستان به آدرس پست الکترونیکی modir@nigc-lorestan.ir در میان بگذارند.

هم اکنون ۹۹.۸ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۷ درصد خانوار‌های روستایی واجد شرایط لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار