سندرز: ترامپ درباره کرونا «حرف مفت» می‌زند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از دونالد ترامپ به دلیل انتشار «اطلاعات نادرست» انتقاد کرد و گفت او در این زمان مهم از همه‌گیری بیماری، حقایق را پنهان می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، هیل، سناتور برنی سندرز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و سناتور ورمانت، روز یک‌شنبه از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به دلیل انتشار «اطلاعات نادرست» در خصوص کرونا انتقاد کرد و گفت او در این زمان مهم از همه‌گیری بیماری حقایق را پنهان می‌کند.

سندرز در صحبت‌هایش در مناظره با جو بایدن، دیگر نامزد دموکرات در انتخابات پیش‌روی آمریکا، گفت: «قابل قبول نیست که ترامپ با یک سری «حرف مفت» و اطلاعات نادرست درباره کرونا شهروندان آمریکا را گیج کند.»

ویروس کووید-۱۹ تاکنون در سرتاسر جهان شیوع پیدا کرده و وقایع مهم را لغو یا به تعویق انداخته، بازار مالی آمریکا را بهم ریخته و دولت این کشور را با این پرسش مواجه کرده که آیا می‌تواند با این ویروس مقابله کند.

پیش از این ترامپ می‌گفت تهدید ویروس کرونا و شیوع آن بوسیله دموکرات‌ها بزرگنمایی شده تا سیاست‌های او زیر سوال رود. سندرز در سخنرانی خود گفت: «صحبت‌های ترامپ بحران را وخیم‌تر می‎کند.»

اما در روز‌های اخیر ترامپ صحبت‌های خود درباره کرونا را تغییر داده است. روز چهارشنبه او به طور موقت پرواز‌های اروپا-آمریکا را لغو کرد و به دنبال کمک‌رسانی به مشاغل و افرادی بود که تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته‌اند.

هفته گذشته سندرز و بایدن در سخنرانی‌های خود به طور جداگانه از ترامپ و صحبت‌هایش انتقاد کردند. سندرز گفته بود: «بی‌کفایتی و بی‌پروایی ترامپ جان بسیاری از هموطنانمان را به خطر انداخته است.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار