بهره برداری از بیمارستان صحرایی سپهبد قاسم سلیمانی

بهره برداری از بیمارستان صحرایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب در کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیمارستان صحرایی سپهبد قاسم سلیمانی دارای ۳۶ تخت خواب، واحد‌های پیشرفته همچون تصویربرداری، آزمایشگاه، اتاق عمل و مرکز نقاهتی است.

سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به اینکه این بیمارستان تا ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب را دارد گفت: بیمارستان‌های صحرایی در مواقع سیل، زلزله و در شرایط جنگی و مناطق جنگی برای بستری و جراحی محدود کمک می‌کند تا بیمار از شرایط بحرانی خارج شود.

سرهنگ مرتضی عمومهدی با اشاره به امکانات موجود در بیمارستان صحرایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان گفت: یکی از قسمت‌های این بیمارستان صحرایی بخش رادیولوژی و آزمایشگاه است که در آن‌ها نتیجه عکسبرداری و آزمایش بلافاصله به بیمار اعلام می‌شود.

او همچنین از وجود اتاق عمل صحرایی مجهز در بیمارستان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان خبر داد و افزود: چند بخش بستری بیماران نیز در این بیمارستان صحرایی درنظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: در کنار این بیمارستان نیز مرکز نقاهتی با ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب ویژه افراد بهبود یافته ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.