محمودزاده در گفت وگوبا باشگاه خبرنگاران جوان:

پالایش متقاضیان مسکن ملی ۴۵ روز زمان نیاز دارد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: بعد از بارگذاری اطلاعات متقاضیان مسکن ملی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند حدود ۴۵ روز زمان برای پالایش نیاز داریم.

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۳۱ استان کشور به اتمام رسیده است گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۷ اسفند ثبت نام مسکن ملی شهرهای باقی مانده انجام می شود.

او افزود: امروز ثبت نام ۹ استان که در برخی از شهر‌ها ظرفیت ایجاد شده انجام گرفت و ثبت نام آن‌ها فردا تمام می‌شود.

محمود زاده اظهار کرد: تا کنون در مرحله دوم ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در کل کشور ثبت نام کرده اند که با ثبت نام‌های امروز میزان آن افزایش می یابد.

معاون وزیر راه وشهرسازی یاد آور شد: مجموع کل ثبت نامی‌های متقاضیان مسکن درمرحله اول و دوم به یک میلیون و۵۰۰ هزار نفر رسیده و حدود۷۵۰ هزار نفر هم از طریق پیامک در این مرحله ثبت نام کرده اند.

محمود زاده با اشاره به اینکه بعد از عبور از شیوع ویروس کرونا ثبت نام پیامکی‌ها آغاز می‌شود افزود: کسانی که از این طریق ثبت نام کرده اند تنها کد ملی آن‌ها را داریم بنابراین باید در یک بازه زمانی ثبت نام و اطلاعات آن‌ها به صورت کامل وارد شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: بعد از ثبت نام این افراد ۴۵ روز نیاز به پالایش و غربالگری داریم تا اطلاعات تکمیل و کامل شود.

او یاد آور شد: ما از کسانی که پیامک ارسال کرده اند تنها یک کد ملی داریم بنابراین باید سعی کنیم این افراد را پالایش و اطلاعات آن‌ها را به صورت کامل بارگذاری کنیم.

محمود زاده بیان کرد: خوشبختانه استقبال برای ثبت نام از طریق پیامک بسیار مثبت بوده تا متقاضیان در این شرایط از خانه خارج نشوند.

 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: این ۴۳ شهر در ۹ استانِ یزد، آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی قرار دارند.

محمود زاده گفت: اساس این گزارش، متقاضیان گروه پنجم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، یزد، فارس، خوزستان و خراسان رضوی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار