بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ اسفند ماه ۹۸؛

سارقان منزل در گلوگاه دستگیر شدند/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درجویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجوئی به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۳ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۳ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۹ موتور سیکلت و ۸ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.