بیش از چهار هزار طرح در کردستان تسهیلات دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برخورداری چهار هزار و ۴۴۸ طرح سرمایه‌گذاری استان کردستان با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برخورداری چهار هزار و ۴۴۸ طرح سرمایه‌گذاری از تسهیلات خبر داد و  اظهار داشت: این تعداد طرح ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که پس از تکمیل عملیات احداث خود قادر خواهند بود برای هفت هزار و ۲۲۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کنند.

او اضافه کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دبیری شورای اشتغال استان تا کنون ۶ هزار و ۱۷۳ طرح را با پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز به چهار بانک عامل معرفی پست بانک، کشاوزی و توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید کرده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه در صورت بهره مندی این تعداد طرح ۱۱ هزار و ۴۳۶ نفر در آنها مشغول بکار خواهند بود یادآور شد: تا کنون چهار بانک عامل تسهیلات مورد نیز ۷۲ درصد از این طرح ها را پرداخت کرده اند.

او حمایت از کارآفرینان را برای رونق تولید و اشتغال ضروری اعلام کرد و افزود: از کارآفرینان در راستای ایجاد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف حمایت می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.