بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

۱۲هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی با ارزشی بیش از پنج میلیارد ریال با هدف پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس(کرونا) در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امروز با حضور فرماندار سنندج، مدیرکل کمیته امداد کردستان، مدیران ناحیه یک و دو کمیته امداد شهرستان، بسته های  بهداشتی با ارزشی بیش از پنج میلیارد ریال با هدف پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس(کرونا) در بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد  طی زمان بندی تعیین شده چهار روزه توزیع شد.

محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج در این خصوص اظهار داشت: اعضای ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در پی مصوبات ستاد مدیریت بحران استان این بسته‌های بهداشتی را در عرض چهار روز بین خانواده‌های هدف توزیع کرده اند.

اوبا بیان اینکه شهرداری و بسیج سپاه ناحیه سنندج ضمن همکاری در انجام این طرح با مراجعه به درب منازل، بسته های بهداشتی را در اختیار خانواده‌های مدنظر قرار دادند. اضافه کرد: ۱۲هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار تهیه شده و با هدف پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس(کرونا) در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

زارعی افزود: ستاد مدیریت بحران استان کردستان در ۱۸ اسفند امسال مصوب کرد دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری هم در چند روز آینده ۴۰ هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی را برای مقابله با شیوع ابتلا به ویروس کرونا تامین و در بین نیازمندان توزیع کنند.

فرماندار سنندج گفت: برای این میزان کالای بهداشتی و شوینده حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب و مقرر شد در کنار این بسته‌های بهداشتی حدود ۲ هزار بسته غذایی به مبلغ حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان نیز تامین سده عمدتا در شهرستان‌هایی که به عنوان کانون آلودگی شناخته شده اند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.