رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: روزانه ۱۰ هزار ماسک در شهرستان تولید و تحویل شبکه بهداشت و درمان می‌شود.

تولیذ ۱۰ هزار ماسک روزانه در شهرستان ملایرکامران زنگنه،  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: هم اکنون در ملایر چندین کارگاه راه اندازی شده است که دو کارگاه بصورت مرکزی مشغول به فعالیت هستند و ۸ کارگاه دیگر نیز زیر مجموعه این دو کارگاه فعالیت می کنند.

زنگنه گفت: تمام تولیدات این کارگاه‌ها با هماهنگی و نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در حال انجام است و بعد از تولید این محصولات با نظارت ما به مراکز مورد نیاز شبکه بهداشت ملایر توضیع می شود.

رئیس اداره صمت ملایر افزود:هم اکنون مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ماسک و گان از شهرستان ملایر و شرکت‌های بافتینه و بافتسان در حال تامین است.

زنگنه  بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی ائم از اوقاف، اتحادیه مبل و منبت، اتحادیه خیاطان و دیگر سازمان‌ها برای تولید این محصولات به ما یاری می رسانند.

او گفت: هم اکنون روزانه ۱۰ هزار ماسک برای توضیع در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تولید و توضیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: ۱۰واحدی که در حال تولید ماسک هستند از کارگاه‌هایی هستند که تغیر خط تولید داده اند و در حال حاظر تولید ماسک می کنند.

او افزود: یکی از واحد‌هایی که تعطیل بود با رفع مشکلات بانکی به چرخه تولید بازگشته و در حال تولید ماسک است.

کامران زنگنه گفت: خیاطان شهر ازندریان به صورت خود جوش ۱۶ هزار ماسک پارچه‌ای تولید کردند و به صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های ملایر قرار دادند.

رئیس اداره صمت ملایر بیان کرد: ماسک‌هایی نیز به صورت رایگان در اختیار اتحادیه خبازان، خوار و بار فروشان و صنوفی که پر خطر هستند قرار داده شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.