تهیه و توزیع ماسک رایگان بین شهروندان در اندیمشک

رئیس اتاق اصناف اندیمشک گفت: بازاریان شهرستان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده اند و در حال تولید ماسک و توزیع رایگان بین همشهریان و بخصوص مناطق حاشیه شهر است.

 دارش رئیس اتاق اصناف اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در این روز‌ها که کشورمان در آزمایش بلایی منحوس گرفتار شده و این بیماری علاوه بر تهدید سلامتی مردم، باعث جان باختن جمعی از هموطنانمان شد.

او افزود: همچنین شیوع این بیماری باعث گردیده خیلی اصناف و بازاریان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس کسب و کار خود را درشب عید تعطیل کنند که این برای یک کاسب موجب ضرر مالی می گردد که برایشان ناراحت کننده است.

دارش بیان داشت: ولی در شهر ما الحمدلله جمعی از عزیزان اصناف و بازاریان توانسته اند این تهدید را تبدیل به فرصتی برای خدمت به هم وطنان وهمشهریان خود تبدیل کنند و در این میدان آزمایش الهی نه تنها به عجز و ناله نپرداخته اند بلکه توانسته اند با بکار گیری تجربه و مهارت صنفی خود در جهت تامین نیاز مردم دست به یک عمل خداپسندانه بزنند که ان شاءالله علاوه بر رضایت خلق خدا رضای خداوند سبحان را در پی خواهد داشت.

ئیس اتاق اصناف اندیمشک تصریح کرد: اصناف و بازاریان شهرستان در این زمینه اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده اند و با استفاده از ظرفیت بازار به صورت مستمر در حال تولید ماسک و توزیع رایگان بین همشهریان و بخصوص مناطق حاشیه شهر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماماسک ندارن بهمون بدن بخریم تا برسه رایگان بهمون بدن اندیمشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
پس چرا ما ی دون ماسک گیرمون نمیادبخریم