پایش قریب به ۲۸۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پایش قریب به ۲۸۰ هزار دانش‌آموز در استان در راستای روند آموزش مجازی و از راه دور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت، فرآیند آموزش بدون وقفه در سراسر استان در حال اجراست و خوشبختانه شاهد هستیم که دور‌ترین نقاط استان نیز از طریق مبادی تمهید شده به آموزش دسترسی دارند.

او گفت : بدون شک با همدلی و همراهی از این بحران نیز عبور خواهیم کرد و در این خصوص شاهد هستیم که همکاران تمامی مساعی خود را به کار بسته و در عرصه جهاد آموزشی به ارائه خدمت به فرزندان این مرز و بوم مشغول هستند.

یزدان‌پناه با اشاره به تولید محتوای آموزشی در استان افزود: از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون تعداد چهار استودیو در استان جهت تهیه و تولید محتوای آموزشی با پوشش استان و حتی سطح کشور با بهترین کیفیت و به روز‌ترین امکانات فعالیت می‎کنند که امید است ماحصل آن جبران وقفه پیش آمده و نیز رضایتمندی دانش‌آموزان و والدین آن‌ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از پیگیری‌ها و دغدغه مندی مقام عالی وزارت در این برهه حساس قدردانی کرد و افزود: با عنایت پروردگار و همراهی مردم با مسؤولین در نزدیک‌ترین زمان این مقطع بحرانی را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار