تاریخ عرضه نسخه دموی Resident Evil 3 مشخص شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار تاریخ عرضه نسخه دموی Resident Evil 3 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند هفته تا انتشار Resident Evil 3 باقی مانده، اما هنوز هم خبری از دموی قول داده شده این عنوان نشده است. پس از این که اطلاعات جدیدی از این نسخه در فضای مجازی منتشر شده، همراه با این جزئیات تازه، خبری نیز از زمان عرضه نسخه دموی Resident Evil 3 به دست ما رسید.

اطلاعات زمان انتشار نسخه دموی Resident Evil 3

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی و بر اساس توئیتی که توسط یکی از افراد مطلع به اشتراک گذاشته شده است، نسخه دموی Resident Evil 3 در تاریخ ۲۰ مارس عرضه می‌شود. اگر به تقویم نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که ۲۰ مارس جمعه آینده است.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی در نسخه دموی این عنوان انتظار ما را می‌کشد. ما نمی‌دانیم کدام بازیکنان در دموی Resident Evil 3 حضور خواهند داشت. حتی از شباهت یا تفاوت این نسخه با دموی Resident Evil 2 که به سبک One Shot Demo بود، نیز خبری نداریم. اما انتظار داریم که حداقل موارد لازم برای شناخت بازی را به ما ارائه کند.


بیشتر بخوانید: احتمال لغو نمایشگاه E3 امسال به علت شیوع کرونا


تاریخ عرضه نسخه دموی Resident Evil 3 مشخص شد

ما چه انتظاری از نسخه دموی Resident Evil 3 داریم

از مواردی که انتظار داریم در نسخه دموی این بازی مشاهده کنیم می‌توان به نحوه مبارزات، مکانیزم Perfect Dodge و اینکه چقدر دشمنان می‌توانند وحشتناک باشند اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد نسخه دموی Resident Evil 3 در کنسول‌های Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی در دسترس باشد.

بازی کامل در تاریخ ۳ آوریل برای سیستم عامل‌های فوق عرضه می‌شود. این داستان بین وقایع Resident Evil 1 و ۲ اتفاق می‌افتد؛ جایی که T-Virus در راکون سیتی شیوع پیدا کرده است و جیل ولنتاین برای فرار در تلاش است. او به کارلوس الیوریرا از سرویس Countermeasure Umbrella Biohazard پیوسته است، اما توسط دشمنان پیشرفته‌تر که برای شکار اعضای S.T.A.R.S برنامه‌ریزی شده‌اند نیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.