صدای مشاور، همراه دانش آموزان در روز‌های کرونایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خدمات مشاوره تحصیلی را یکی از برنامه‌های این نهاد برای کاهش فاصله درسی عنوان کرد و گفت: طرح "صدای مشاور" در ناحیه یک اهواز در حال فعالیت است.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به طولانی شدن تعطیلی مدارس، به منظور تامین سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ممکن است دانش آموزان را با فاصله یا مشکلات تحصیلی روبرو کند.  

او افزود: تعطیلی مدارس که توام با فشار‌های روحی، روانی و استرس‌های ناشی از ویروس کرونا و دور بودن از فضای آموزشی است، منجر شدتا  آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز طرح "صدای مشاور" را به منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی اجرایی کند.  

نیسی گمراوی تصریح کرد: در این برنامه مشاوران در مرکز و هسته مشاور در روز‌های آموزشی (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات دانش آموزان و اولیا محترم در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای هستند.  

این مقام مسئول اظهار داشت: مدیران مدارس موظف هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از امکانات ارتباطی موجود در مدارس به صورت تلفن و فضای مجازی، به دانش آموزان اطلاع رسانی نمایند و بستر راه اندازی صدای مشاور را در مدرسه جهت ارتباط با دانش آموزان فراهم نمایند.  

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.