آماده باش ۱۷۰ آتشنشان کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آماده باش ۱۷۰ آتشنشان کرمانشاه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد.

 آتشنشان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی  با اشاره به شیوع بیماری کرونا و احتمال حضور اندک مردم در اجتماعات و پیش بینی کاهش حوادث در این شب، گفت: با وجود این شرایط باز هم تمام نیرو‌های عملیاتی و ستادی آتشنشانی در شب چهارشنبه سوری آماده باش خواهند بود.

به گفته مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه ۱۷۰ نیروی آتشنشان عملیاتی و ستادی کرمانشاه در شب چهارشنبه سوری آماده باش خواهند بود همچنین در این شب تمام یازده ایستگاه آتشنشانی در سطح شهر به همراه تمام ماشین آلات و تجهیزات آماده باش خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه نیرو‌های آتشنشانی و کادر درمان و سایر نیرو‌های امدادی روز‌های پرکاری را با توجه به بحث کرونا می‌گذارنند، گفت: در حال حاضر نیرو‌های آتشنشان در حال گندزدایی سطح شهر هستند و تمام این روز‌ها نیرو‌ها پای کار هستند تا بتوانند مقابله مناسبی با ویروس کرونا داشته باشند.

رضایی بیان  کرد: بیشترین حوادث آتش سوزی چهارشنبه سوری سال گذشته مربوط به آتش گرفتن درختان بود و در همین راستا از تمام افراد درخواست داریم تا از برپا کردن آتش زیر درختان خودداری کرده و ترقه و مواد آتش زا را سمت درختان پرتاب نکنند.


 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار