واحدهای صنفی با تعطیلی خودجوش همچنان در پیشگیری از شیوع کرونا تلاش کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با تشکر از واحدهای صنفی در تعطیلی کسب و کار خود، از آنان خواست با ادامه تعطیلی خودجوش، همچنان در پیشگیری از شیوع کرونا تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با تشکر از اصنافی که در هفته‌های اخیر کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند، از آنان خواست با تعطیلی خودجوش، مددرسان بخش بهداشت و درمان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشند.

ماریا خویشدوست برازجانی نوشته است، این هفته، هفته‌های آتی و ماه‌های پیش رو، زودتر از آنچه تصور کنید خواهد گذشت، اما دریغ، دریغ بر دوستان و خویشان و همشهریانی که با بی توجهی ما؛ از دستشان خواهیم داد.

او از واحدهای صنفی خواسته است، پیش از آنکه توان تیم‌های بهداشتی و درمانی شهرستان به انتها برسد، با تعطیلی خودجوش واحد صنفی خود مددرسان باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تاکید کرده است، از همه تقاضا دارم کرونا را زمین گیر کنید، نگذارید کرونا جان عزیزانمان را بستاند، در خانه هایتان بمانید و از لذت خرید و دید و بازدید، بعد از گذر از این بحران، در کنار عزیزانتان شادی دوچندان بگیرید.

در همین حال، اتاق اصناف شهرستان دشتستان نیز اعلام کرد، اتحادیه‌های صنفی و کسبه و بازاریان طبق مصوبه جلسه پدافند غیر عامل و شورای سلامت بای پیشگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ (کرونا) و ضرورت حفظ سلامت شهروندان، در اقدامی تحسین برانگیز بازار را تعطیل کردند و هر چند چشم امید اصناف به روز‌های پایانی سال بود، ولی مصالح و منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دادند و مسئولیت اجتماعی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

این نهاد با درخواست از واحدهای صنفی برای ادامه این روند عنوان کرده است، مسئولیت اجتماعی تک تک ما ایجاب می‌کند از خودمان و شهروندانمان در برابر این بیماری دفاع کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.