تهیه تشک‌های استاندارد کشتی در اندیمشک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک گفت: تشک‌های استاندارد و جدید مورد تقاضای کشتی گیران اندیمشکی تهیه شدند.

کیومرث آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشکدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: بعدازپیگیری متعدد و تقاضای جامعه ورزش کشتی اندیمشک، ۵۲۰ مترمربع تشک با ضخامت استاندارد و با کیفیت مطلوب برای سالن پایگاه قهرمانی کوی شهدا تهیه شد.

او با اشاره به اینکه این متراژ پنج تخته تشک کامل بارویه را شامل می شود، افزود: بزودی مراحل نصب و فرش این تشک ها انجام خواهد شد و در اختیار قهرمانان نامدار کشتی اندیمشک قرار می گیرد.

آریان متین ضمن تشکر از پیگیری های غلامرضا قیطاسی رئیس هیئت کشتی شهرستان اندیمشک، بیان کرد: هزینه این تشک ها با کمک مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان پرداخت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوان اندیمشک از صبر و حمایتی که مربیان و قهرمانان سالن پایگاه قهرمانی در جهت برطرف کردن این مشکل داشتند، تشکر کرد.

این مقام مسئول در پایان از حمایت های دکتر حسنوند نماینده مردم شریف اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی و مهندس جهانگیری فرماندار محترم اندیمشک از ورزشکاران تشکر کرد.

با توجه به اینکه سالن پایگاه قهرمانی اندیمشک بعنوان یکی از بهترین سالن های تمرینی کشور است، با تجهیز این سالن با تشک های جدید، روند بهتری در آماده سازی قهرمانان و ملی پوش اندیمشک خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.