محمدیان: به همراه پدرم در خانه تمرین می‌کنم/ از مردم تقاضا دارم «کرونا» را جدی بگیرند

دارنده مدال برنز جهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این روز‌ها در به همراه پدرم در خانه تمرین می‌کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی مسابقات ورزشی و اردو‌های تیم ملی بسیاری از ورزشکاران برای آنکه از آمادگی جسمی و فنی فاصله نگیرند به صورت انفردای و در خانه تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

بر همین اساس محمد حسین محمدیان دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان که پس از پیروزی مقتدرانه مقابل کایل اسنایدر قهرمان نامدار جهان و المپیک در تورنمنت بین المللی ایتالیا انگیزه‌های بسیار بالایی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد به همراه پدرش عسکری محمدیان دارنده ۲ مدال نقره المپیک و نقره جهان تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید: انعکاس اقدام ارزشمند قهرمانان المپیک در صفحه uww درپِی تلاش برای مبارزه با کرونا+ سند


محمدیان درباره آخرین وضعیت خود گفت: با وجود شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را تعطیل نکردم و با پدر و بردارم در خانه برخی تمرین‌ها را انجام می‌دهم و خوشبختانه هم اکنون شرایط بسیار خوبی دارم. البته ناگفته نماند که پدر ضمن ایجاد انگیزه فروان، بسیار در حفظ آمادگی به من کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: کادر فنی نیز مرتب پیگیر وضعیتم هستند و با ارتباطی که با آن‌ها دارم تلاش می‌کنم از فرم ایده آل فاصله نگیرم.

محمدیان خاطرنشان کرد: از تمام هموطنان عزیزم تقاضا دارم با رعایت نکات بهداشتی و توجه جدی به ابلاغیه‌های وزارت بهداشت و البته ماندن در خانه باعث قطع زنجیره ویروس کرونا شوند و در نهایت برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی و شادی دارم.


بیشتر بخوانید: دارنده مدال برنز کشتی جهان: تقاضا دارم مردم در خانه بمانند/ با رعایت تمامی نکات بهداشتی تمرین می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار