معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ؛

هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت (س) محکوم است

محمودنژاد گفت: عده‌ای که جدای از عاشقان اهل‌بیت (ع) بودند اقدامات و تحرکاتی انجام دادند و درب حرم مطهر را شکستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)  با اشاره به بسته شدن درب‌های حرم کریمه اهل‌بیت (س) به روی زائران گفت: همه این تصمیمات و اقدامات در جهت خدمت به مردم و زائران و کمک به تصمیمات ستاد ملی در جهت کمک به قطع شیوع این ویروس کوئید ۱۹ است.

محمودنژاد با اشاره به هتک حرمت عده‌ای به حرم حضرت معصومه (س) ابراز کرد: عده‌ای هم که جدای از عاشقان اهل‌بیت (ع) بودند اقدامات و تحرکاتی انجام دادند و درب حرم مطهر را شکستند.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بیان کرد: تا همراهی همه مردم و همه نهاد‌های مسئول به‌صورت یکپارچه نباشد، شکست کرونا اتفاق نخواهد افتاد، باید همه مردم همراه شوند که البته شب گذشته همراهی مردم عزیزمان جای تقدیر دارد.

محمود نژاد با تأکید بر اینکه ما این اقدام را شدیداً محکوم می‌کنیم، گفت: مردم و مؤمنین به این توهین معترض هستند و گروه‌های مختلفی ناراحت شدند و بیانیه صادر کردند.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ادامه داد: در بخشی از این بیانیه آمده است: مگر این گروه محدود خبر ندارند که شیعه از شکستن درب سابقه خوشی ندارد که این عمل ناپسند را مرتکب شدند؟

محمودنژاد عنوان کرد: در پایان از همه مردم عزیز و عاشقان حرم‌های اهل‌بیت (ع) تشکر می‌کنیم و از اینکه امکان خدمت به‌صورت موقت از ما سلب شده است عذرخواهی می‌کنیم و دعوت می‌کنیم همچنان از طریق رسانه‌ها زائر حرم مطهر حضرت معصومه (س) باشند.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)یادآورشد: میزبانی ما امسال در خانه‌های مردم عزیزمان خواهد بود فلذا امسال به‌رسم اهل‌بیت (ع)، حرم حضرت معصومه (س) مهمان‌خانه‌های شما خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار