در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه‌های آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برای سال تحویل/ مجازی زیارت کنیم

جانشین مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) از برنامه‌های ویژه برای روز سال تحویل خبر داد.

برنامه‌های آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برای سال تحویلامیر حمزه گل محمدی جانشین مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، در خصوص برنامه‌های سال تحویل آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: روز سال تحویل ۱۳۹۹ مصادف است با شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت موسی ابن جعفر (ع). ما برای این روز برنامه‌های ویژه‌ای داریم که از طریق شبکه قرآن و رادیو قرآن پخش خواهد شد. همچنین این برنامه‌ها را از طریق فضای مجازی و سایت آستان مقدس به آدرس saleh.ir پخش خواهیم کرد.

وی افزود: ما از قاریان بین المللی قرآن، مداحان معروف کشور و از خطبای ارزشمند کشور دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم فضای یک زیارت عالی و دلنشین را برای مردم عزیز و مشتاقان زیارت امامزاده صالح (ع) فراهم کنیم. در فضای مجازی و سایت آستان مقدس امامزاده، سه ساعت قبل و بعد از سال تحویل، مراسم خاص سال جدید را ادامه می دهیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه روزانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار زائر برای زیارت امامزاده صالح (ع) می‌آمدند، بیان کرد: متاسفانه با شرایط موجود زائران و مشتاقان زیارت این امامزاده بزرگوار از فیض زیارت حضوری محروم هستند, اما سعی داریم تا فعالیت‌های شبانه روزی را در سایت‌های مجازی ادامه دهیم تا عاشقان امامزاده صالح از طریق فضای مجازی او را زیارت کنند.

او ادامه داد: از مردم عزیز و عاشقان زیارت حرم مطهر امامزاده صالح (ع) , عاجزانه استدعا داریم در هنگام سال تحویل و در ایامی که درب‌های حرم بر روی عزیزان بسته است، دست به دعا بردارند تا هرچه زودتر این بیماری از کشور ما ریشه کن شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار