توپ پُر استقلال در سال ۹۹/ آبی پوشان با ترکیب کامل به مصاف حریفان می‌روند

با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال شرایط بهتری برای حضور در این رقابت‌ها خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از برگزاری رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال که پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، مسئولان سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا برای پیشگیری از انتشار این ویروس، تصمیم گرفتند لیگ برتر را تعطیل و ادامه رقابت‌ها را به زمان دیگری موکول کنند.  

پس از تعطیلی لیگ برتر، فرهاد مجیدی همانگونه که به شاگردانش وعده داده بود تمرینات آبی پوشان را تعطیل کرد. مجیدی  از بازیکنان تیمش خواسته در این مدت تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال کنند تا با آغاز مجدد رقابت‌ها آمادگی حضور در مسابقات را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: شیخ و یزدانی در آستانه بازگشت به تمرینات استقلال


در صورتی که لیگ نیمه کاره تمام نشود و بازی‌ها از اوایل اریبهشت ماه آغاز شود، استقلال سال فشرده‌ای خواهد داشت و باید در هر ۳ جام به رقابت بپردازد.

قبل از تعطیل شدن مسابقات، بازی‌های فشرده در کنار زمین تمرین نامناسب استقلال باعث شده بود چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت نتوانند استقلال را در ادامه رقابت‌ها همراهی کنند. با این حال تعطیلی مسابقات به نفع استقلال شده و با بهبود بازیکنان مصدوم استقلال و اتمام دوران مصدومیت آن ها، این تیم با آغاز مجدد رقابت‌ها می‌تواند با ترکیب کامل تری به مصاف رقبا برود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار