پورمحمدى به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

رهایی از ویروس کرونا با انجام طرح غربالگری

استاندار آذربايجان شرقى گفت: در صورت انجام طرح غربالگرى، امیدواریم بتوانیم در هفته اول یا دوم فروردین سال ۹۹ از این بیمارى فارغ شویم.

رهایی از ویروس کرونا با انجام طرح غربالگریمحمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به جزئیات تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: آقای جهانگیری به صورت مرتب شرایط استان آذربایجان شرقی را پیگیری می‌کردند و دوشنبه هم برای بار دوم با بنده تماس گرفتند و اقدامات انجام شده در استان را برای مبارزه با کرونا ویروس جویا شدند.

او ادامه داد: یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین توصیه‌هاى معاون اول رئیس جمهور، به حداقل رساندن میزان اجتماعات، کنترل خروجی‌های استان و جدی گرفتن بحث غربالگری بود.

استاندار آذربایجان شرقى تصریح کرد: آقای جهانگیری بر تهیه اقلام بهداشتی تاکید بسیار زیادی داشتند که برای قشر آسیب پذیر این اقلام به راحتى فراهم شود.

پورمحمدى یادآور شد: شرایط استان آذربایجان شرقى مناسب نیست زیرا شاهد افزایش بیماران هستیم، اما مراقبت‌های ویژه مانند قبل صورت مى‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح غربالگرى به صورت جدى پیگیری شود تا حلقه ارتباط بیماران با افراد سالم قطع شود.

استاندار آذربایجان شرقى گفت: در صورت انجام غربالگرى، امیدواریم بتوانیم در هفته اول یا دوم فروردین سال ۹۹ از این بیمارى فارغ شویم.

پورمحمدى در پایان اظهار کرد: تا به امروز تست کرونا ۴۹۰ نفر در استان آذربایجان شرقى مثبت إعلام شده که از این میزان، حدود ۴۰ درصد افراد بهبود پیدا کردند و ٣٩ نفر هم فوت شدند.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار