اجرای طرح تشدید برخورد با خوردو‌های فاقد پلاک و مخدوش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای طرح تشدید برخورد با خوردو‌های فاقد پلاک و پلاک‌های مخدوش در استان اردبیل خبر داد.

سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: طرح تشدید برخورد با خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک‌های مخدوش در تمام شهرستان‌های استان اردبیل از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی استان در حال انجام است.

او افزود: در این طرح خودرو‌هایی که فاقد پلاک باشند در جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده خواهند شد و خودرو‌هایی که پلاک آن‌ها مخدوش شده بررسی و اگر تعمدی باشد مخدوش بودن پلاک انتظامی خودرو‌ها حتما ضمن اینکه خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود راننده نیز به جهت اقدام مجرمانه در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در جهت احقاق حقوق شهروندی برای رانندگانی که پلاک خودرو خود را به صورت عمدی دستکاری کرده اند اخطار و تذکر جدی داده و در صورت مشاهده برابر مقررات قانونی بدون اغماض با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.