فرمانده نیروی زمینی ارتش:

رزمایش پیشگیری ارتش تا نابودی کرونا ادامه دارد

حیدری گفت:رزمایش بهداشتی ارتش نقطه پایانی ندارد و تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

رزمایش پیشگیری ارتش تا نابودی کرونا ادامه داردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رزمایش پیشگیری ارتش گفت: رزمایش سراسری پیشگیری و پایش شیوع کرونا این نیرو که هم‌اکنون در کشور از سوی یگان‌های نیروی زمینی در حال اجراست، نقطه پایانی ندارد و تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

حیدری با تشریح مراحل مختلف این  رزمایش اظهار کرد: رزمایش در پنج مرحله در حال انجام است. مرحله نخست، کنترل و پایش مجاری ورودی و خروجی کلانشهرها، شهر‌های هدف (قم و رشت) و سایر شهر‌های متقاضی خدمات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: گام دوم این رزمایش ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهر‌های هدف و شهر‌های متقاضی است که در این راستا تعداد ۵۶ شهر تا به امروز با همکاری سایر نهاد‌ها ضدعفونی شده‌اند.

حیدری گام سوم رزمایش را اقدامات تشخیصی توصیف و خاطرنشان کرد: در این مرحله ۵۲۰ پست تشخیص سیار در شهر‌های مهم و هدف ایجاد کرده‌ایم.

او ایجاد نقاهتگاه و استراحتگاه برای شهر‌های یاد شده را چهارمین اقدام نزاجا در این رزمایش خواند و تصریح کرد: پنجمین اقدام نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، ایجاد بیمارستان صحرایی و سیار در شهر‌های هدف، شهر‌های پرجمعیت و شهر‌هایی که درآینده تشخیص داده شوند خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: کارکنان نیروی زمینی ارتش تا پایان بحران و نابودی کامل ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و کادر درمانی وزارت بهداشت و درمان کشور به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
شما چرا ماسك نزدي كه سربازا و بقيه تشويق بشن
ارتشيا رو مجبور كن ماسك بزنن تا مردمم ياد بگيرن
آخرین اخبار