تبادل ۶ قرارداد سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریالی انجام شد

انعقاد و تبادل ۶ قرارداد سرمایه گذاری به ارزش ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد.

تبادل ۶ قرارداد سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریالی منعقد شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم امضای موافقتنامه سرمایه‌گذاری برای توسعه خطوط ریلی و اتصال مراکز عمده بار به شبکه ریلی کشور در قالب تفاهم نامه بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت صنعتی و معدنی برای حمل مواد اولیه و محصولات معدنی و صنعتی به ارزش  ۱۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال با حجم بار قابل جذب در سال منعقد شد.


بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از ۴ پروژه اولویت دار آزادراهی تا پایان دولت دوازدهم


سازمان بنادر و دریا نوردی

امضای تفاهم‌نامه بین سازمان بنادر و دریانوردی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای توسعه خطوط ریلی در بنادر و به روزرسانی سند راهبردی نقشه راه افزایش سهم حمل و نقل ریلی در جابه‌جایی بار در بنادر.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

پروژه سرمایه‌گذاری بین شرکت راه آهن و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در استان کرمان برای احداث ۹۲ کیلومتر خط ریلی فرعی برای حمل مواد اولیه و محصولات معدنی و صنعتی با ناوگان حمل و نقل ریلی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال.

صنایع ملی مس ایران (۲موافقت نامه)

تأمین ۲۰۰ دستگاه واگن مخزن دار مخصوص حمل اسید و ۲۰۰ دستگاه تانک مخصوص حمله اسید با راه‌آهن و ساخت ۲۵ کیلومتر خط راه آهن برای حمل بار از خاتون آباد در استان کرمان و توسعه خطوط ایستگاهی و تجهیزات بارگیری و تخلیه در مس سرچشمه و بندرعباس به ارزش سرمایه‌گذاری ۵۲۵۰ میلیارد ریال منعقد شد.

تامین شرکت پویا ترابر پیشتاز

تأمین ۶۰۰ دستگاه واگن باری کانتینر بر ساخت ۳ کیلومتر خط آهن فرعی و ساخت خطوط فرعی پلیمر کرمانشاه به طول ۵ کیلومتر در استان‌های کرمانشاه، لرستان، کردستان و آذربایجان غربی به ارزش یک هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال.

احداث ۱۸ کیلومتر خط ریلی فرعی در استان یزد برای حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع‌های فولادی و ارزش ۹۳۶ میلیارد ریال ساخت ۲ کیلومتر خط آهن فرعی در استان قزوین برای حمل مواد اولیه سرمایه‌گذاری ۱۲۱ میلیارد ریال منعقد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار