رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم یک تور مجازی برای تحقق شعار "در خانه بمانیم" طراحی کنیم که مردم بدون سفر به اصفهان از زیبایی‌های این شهر استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا مساح رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره اقدامات شهرداری اصفهان برای آماده سازی تور‌های مجازی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم یک تور مجازی برای تحقق شعار "در خانه بمانیم" طراحی کنیم. با این تور مردم می‌توانند بدون سفر به اصفهان از زیبایی‌های این شهر استفاده کنند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تور مجازی اصفهان با استفاده از یک لینک و به گونه‌ای طراحی شده که حجم اینترنت زیادی مصرف نکند تا همه بتوانند از این تور بهره‌مند شوند. این تور برای تمام جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان اجرا شده است.

او درباره زمان انتشار این تور مجازی، خاطرنشان کرد: برخی مشکلات فنی بر سر راه این تور قرار گرفت، اما از راه‌های گوناگون درحال پیشبرد این طرح هستیم و امیدواریم تا پیش از تعطیلات نوروز از آن رونمایی کنیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار