گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم غِنای علمی و تجربی بالایی دارد

منتخب مجلس یازدهم گفت: در مجلس آینده افراد باتجربه، کارکشته، عملگرا و انقلابی زیادی حضور دارند.

حسین گودرزی نماینده منتخب درود و ازنا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور جوانان در مجلس آینده گفت: جوانگرایی هم فرصت است و هم می‌تواند یک تجربه مفید برای کشور به حساب بیاید.

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از منتخبان مجلس یازدهم دارم، این مجلس از غِنای علمی و تجربی بالایی برخوردار است یعنی افراد باتجربه، کارکشته، عملگرا و انقلابی زیادی در این جمعیت می‌بینم.

گودرزی افزود: احساس میکنم این مجلس به نسبت مجالس قبل خود می‌تواند یک باز آفرینی در اعتماد عمومی مردم به مجلس ایجاد کند.

منتخب مجلس یازدهم عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس آینده دیدگاه انقلابی تری نسبت به سایر مجالس دارد، به کارکرد مجلس در آینده خوشبین هستم و به نظرم انسجام فکری بهتری می‌تواند داشته باشد.

او در ادامه تصریح کرد: مجلس محل تضارب آرای مختلف است، ولی وقتی روی کلیات نظام و انقلاب تمرکز داشته باشند، طبیعی است که جهت‌گیری مجلس به سمت کار‌های مهم مانند تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی پیش می‌رود.

گودرزی در پایان گفت: باید حواسمان باشد در این مسیر به سمت شعار گرایی نرویم و از شعار‌های کلیشه‌ای که رهبری هم در صحبت‌های خودشان بار‌ها به آن اشاره کردند دوری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقای محترم از این شعارها خیلی شنیدیم دردی از ملت حل نشده همه با این شعارها بفکر جیب خودشان هستند
آخرین اخبار