۱۳ تیم سیار آتش نشانی در نقاط مختلف بیرجند مستقر می شوند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند گفت: ۱۳ تیم سیار آتش نشانی برای امداد رسانی به حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در نقاط مختلف بیرجند مستقر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی  مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجندبا اشاره به چهارشنبه پایان سال گفت: آتش نشانی و خدمات ایمنی در سه حوزه آتش نشانی، امداد و پیشگیری اقدامات لازم را انجام داده است.

او از آماده باش ۱۰۰ نیروی آتش نشانی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد و افزود: همچنین شش ایستگاه عملیاتی آماده امدادرسانی به حوادث هستند.

حسینی از استقرار ۱۳ تیم سیار آتش نشانی در نقاط مختلف بیرجند خبر داد و اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم با عمل به توصیه‌ها، مانع بروز حوادث دلخراش شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند بیان کرد: از شهروندان خواستاریم برای برپایی مراسم چهارشنبه سوری از رفتن به مکان‌هایی که شناخت کافی از محل ندارند، خودداری کنند.

حسینی با بیان اینکه آمادگی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات رسانی کنیم، گفت: برای کاهش خطرات ناشی از چهارشنبه سوری نیازمند همکاری مردم هستیم.

او بیان کرد: طی سال‌های گذشته سقوط به چاه‌های محدوده بیرجند را داشته ایم که از شهروندان خواستاریم به مکان‌هایی که شناخت کافی ندارند، ورود نکنند.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.