کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق از سوپرمارکتی

سرهنگ تاجیک از کشف بیش از ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در یک واحد صنفی سوپر مارکت در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "مهدی تاجیک" گفت: روز گذشته گزارشی مبنی بر دپو و فروش سیگار‌های خارجی قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی سوپر مارکت در حوالی خیابان مسیل باختر به ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران این اداره قرار گرفت و پس از تأیید صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائب صبح روز بیست و هفتم اسفندماه ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند در بازدید واحد صنفی سوپرمارکت ۷ هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار بالغ بر ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق را کشف و واحد صنفی را با دستور قضائی پلمب کنند.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه مالک این واحد صنفی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی سیگار قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز به ویژه مواد دخانی که دروازه ورود جوانان به بلای خانمان سوز اعتیاد می‌باشد یکی از اولویت‌های اساسی است و اراده پلیس در این موضوع استوار و طرح برخورد با قاچاق مستمر و همیشگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار