ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در مهاباد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری مهاباد گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تردد و فعالیت ناوگان باری و مسافربری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری برون شهری در شهرستان از فردا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  شیرکو نورانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری مهاباد گفت: جهت اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از فردا چهارشنبه ۲۸ اسفند تردد و فعالیت تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری بین شهری و همچنین ناوگان حمل و نقل بارو تاکسی‌های تلفنی واینترنتی ممنوع است.

او افزود: در ایام منع فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری برابر مصوبات ستاد و شورای شهر برای ارائه سرویس تاکسی‌های کشیک دو مرکز به شماره تلفن‌های ۱۳۳ و ۱۸۳۰ تعیین شده است.

نورانی ادامه داد: این تصمیم شورای تامین و سلامت شهرستان در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ادامه چرخه انتقال ویروس کرونا گرفته شده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کرونا در کل کشور باشیم.

نورانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری مهاباد با اشاره به اهمیت موضوع، از همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و تشکل‌های صنفی تشکر کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.