رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر ؛

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای پیشگیری و کنترل کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر گفت: جمعیت هلال احمر خرمشهر آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای پیشگیری و کنترل کرونا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حاتم شراوه رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر گفت: فراخوان عمومی جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای متاثرین ویروس کرونا در خرمشهر هم‌زمان با کشور اجرایی شد.

او به نحوه دریافت این کمک‌ها اشاره کرد و گفت: داوطلبان اعم از خیرین یا شرکت‌ها و واحدهای خصوصی برای مشارکت در این امر خداپسندانه و عام‌المنفعه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر واریز کنند و با توجه به تعطیلی بانک‌ها در این ایام از طریق اپلیکیشن آپ با وارد کردن کد #۵۳۵۳*۷۳۳* نیز قادر به ارسال کمک‌های نقدی خود هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر افزود: از خیرین درخواست می‌شود در صورت واریز مبلغ، رسید حساب را به شماره واتساپ ۰۹۳۸۷۳۷۹۹۸۰ ارسال کنند.

شراوه در ادامه از آمادگی هلال احمر خرمشهر برای دریافت کمک‌های غیر نقدی نیز تأکید کرد و گفت: کمک‌کنندگان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را از جمله ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و ژل و دستکش به جمعیت هلال احمر شهرستان خرمشهر واقع در میدان جانباز جنب تالار خانوادگی هلال تحویل دهند.

او هدف از این اقدام را تلاش برای تسکین آلام بشری و انجام مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانست و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده برای حمایت و مساعدت به اقشار و خانواده‌های کم برخوردار متأثر از ویروس کرونا و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی به مراکز و نقاهتگاه‌های استان‌های مشخص از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صرف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.