شرکت توانیر اعلام کرد:

تداوم ارائه خدمات صنعت برق به صورت غیر حضوری به مشترکان

شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد تا برق مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شرکت توانیر در آستانه فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروز، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد تا برق مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

در این اطلاعیه آمده است:

تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکین عزیز بویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت برق در ایام نوروز «بصورت ۲۴ ساعته انجام وظیفه نموده» و تأمین برق پایدار در سطح کشور را بر عهده دارند.

مشترکین برق می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را بصورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی موجود و یا تماس تلفنی با مراکز اتفاقات برق در منطقه خود دریافت نمایند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

صورت حساب برق مصرفی مشترکین به روال گذشته، بصورت پیامکی برای آن‌ها ارسال و یا از طریق درگاه‌های موجود قابل دریافت است.

برای آن دسته از کسب و کار‌های کوچک که درشرایط حاضر برای پرداخت قبوض خود مشکل دارند، تا اردیبهشت ماه فرصت داده شده است.

باتوجه به اینکه تأمین برق پایدار منوط به پرداخت هزینه‌های برق مصرفی است از عموم مشترکین گرامی تقاضا دارد در خصوص پرداخت به موقع قبوض خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار