کشف تعداد ۳۳ کارت سوخت در یکی از جایگاه‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در جایگاه های سوخت کرمانشاه اکیپ های گشت و بازرسی از این مکان ها بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت: کارگروه گشت مشترک تعزیرات حکومتی ، بازرسی و نظارت و نماینده دادستانی از جایگاه های سوخت به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدید کردند.

او گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در جایگاه های سوخت کرمانشاه و رعایت دستور العمل های بهداشتی کارگروه گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی از جمله نماینده دادستانی و بازرسان سازمان صمت از تعداد 5 جایگاه سوختی در کرمانشاه بازدید کردند.

او گفت: در این بازدیدها  ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص استفاده از دستکش و ماسک و و حتی المقدور سوخت گیری خودرو ها ، بر ضد عفونی مکرر مجموعه جایگاه و استفاده صاحبان خودرو ها از دستکش و ماسک در جایگاه تاکید و بر قرار دادن دستکش و نایلون فریزر در محل جایگاه برای استفاده رانندگان تاکید شد.

بهمن مرادی رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی حاضر در گشت مشترک نیز از کشف تعداد 33 کارت سوخت در یکی از جایگاه های سوخت اشاره کرد و گفت این کارت ها به شرکت نفت ارسال تا در خصوص سوء استفاده های احتمالی اظهار نظر  کند و با متخلفان برخورد شود.

او  افزود منتاسفانه تعدادی از این کارت ها اقدام به فروش بنزین سهمیه ای می کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار