تأکید فرماندار آبادان بر تعطیلی همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای

فرماندار آبادان با تأکید بر تعطیلی همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان، گفت: همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و اداره صمت موظف به تأمین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار ویژه خرمشهر نیز برگزار شد، گفت: موضوع تهدید سلامت مردم با توجه به جهش آمارها فوق العاده مهم و حیاتی است و با متخلفینی که بیانیه‌های شورای تأمین را نادیده می‌گیرند یا ناقص اجرا می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

او افزود: لذا با توجه به حساسیت موضوع از فردا تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های مشابه در منطقه تعطیل خواهد بود و هیچ عذری پذیرفته نیست؛ همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و این تصمیم لازم الاجر است و با متخلفان آن برخورد خواهد شد.

فرماندار آبادان گفت: همچنین انتقال متوفیان به آرامستان ها فقط با آمبولانس‌های تحت اختیار آرامستان و با نرخ مصوب شهرداری صورت می‌پذیرد.

موسوی ادامه داد: شهرداری‌ها نیز مکلف شدند نسبت به تعطیلی جدی همه کیوسک‌ها و غرفه‌های در سطح شهر را بدون هیچ ملاحظه‌ای اقدام کنند، بدیهی است حق الاجاره مدت تعطیلی اخذ نخواهد شد.

او گفت: اداره صمت آبادان نیز موظف به تأمین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است. همچنین مقرر شد نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری هر دو شهرستان نسبت به تعطیلی و جمع‌آوری آثار میوه‌فروشی‌ها و سایر بساطی‌ها از میدان الفی تا خرمشهر در اسرع وقت اقدام و متخلفان را به دادسرا معرفی کنند.

رئیس شورای تأمین آبادان افزود: درب ورودی و درب‌های اضطراری تمام بازارچه‌ها نیز توسط نیروی انتظامی مسدود و کنترل خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: اجازه تردد به خودروهای حامل مواد غذایی، سوخت، دارو، مواد فاسدشدنی و مواد اولیه کارخانجات و اجازه عبور به پیمانکاران دوایر دولتی فقط با ارائه معرفی‌نامه در ورودی شهرستان آبادان نیز از دیگر مصوبات این نشست است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.